مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 18:052020-09-10فرهنگي

اختتامیه رویداد منطقه ای روز جهانی چوب 2020 ایران در کرمانشاه


رویداد منطقه ای روز جهانی چوب 2020 ایران به میزبانی کرمانشاه با رونمایی از اثر خلق شده -کتیبه جهانی بیستون- در کرمانشاه به پایان رسید.

- ایسنا/کرمانشاه رویداد منطقه ای روز جهانی چوب 2020 ایران به میزبانی کرمانشاه با رونمایی از اثر خلق شده -کتیبه جهانی بیستون- در کرمانشاه به پایان رسید.

امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در حاشیه اختتامیه این رویداد که عصر امروز(20 شهریور) با حضور استاندار در محوطه مجموعه فرهنگی تاریخی تاق بستان برگزارشد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: باتوجه به اینکه رویداد روز جهانی چوب امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار نشد، در این راستا علیرضا باوند پور هنرمند صنعتگر کرمانشاهی و نماینده ایران در سازمان روز جهانی چوب، مجوز برگزاری رویداد منطقه ای روزجهانی چوب 2020 را به میزبانی استان گرفت.

وی تصریح کرد: از آنجایی که برگزاری این رویداد می توانست فرصت بسیار خوبی برای معرفی استان باشد، براین اساس تلاش شد تا موضوع آن نیز مربوط به یکی از جاذبه های گردشگری استان باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تاکید کرد: رویداد منطقه ای روز جهانی چوب 2020 از 17 تا 20 شهریور با موضوع کتیبه جهانی بیستون در کرمانشاه برگزارشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه رویداد منطقه ای روز جهانی چوب 2020 ایران در کرمانشاه

اختتامیه رویداد منطقه ای روز جهانی چوب 2020 ایران در کرمانشاه