مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 15:002020-09-10سياسي

دشمن با توهین به پیامبر اکرم به دنبال شکستن اتحاد مسلمین است


نماینده ادوار گذشته مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اهداف دشمن از اهانت به قرآن و پیامبر(ص) تضعیف روحیه مسلمین است، از دیگر اهداف مشرکین می توان به تخریب وحدت و اتحاد مسلمین در سراسر جهان اشاره داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام احمد سالک عصر امروز در حاشیه تجمع مردم اصفهان در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به محضر قرآن کریم و پیامبر اکرم (ص) اذعان داشت: نام مقدس پیامبر یکی از جاذبه های پدیده اسلامی است زیرا این موضوع تلفیق ایمان و علاقه است؛ وجود مبارک پیامبر (ص) برای همه عواطف و علایق مرکزیت شمرده می شود.

نماینده ادوار گذشته اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیامبر اسوه حسنه است و ایشان زیبا ترین زندگی را برای عالم بشریت نمایان کرده است؛ توهین به ایشان به زمان حاضر اختصاص ندارد و از صدر اسلام تا کنون مشرکین توهین های بی شماری را به پیامبر کردند؛ کربلا و صحنه ی  عاشورا یکی از عقده های بود که مشرکین نسبت به پیامبر داشتند.

وی تشریح کرد: در دوران معاصر نیز توهین به پیامبر متوقف نشده است و مشرکین از طریق مطبوعات به توهین به پیامبر اکرم (ص) روی آورده اند؛ اهداف دشمن از اهانت به قرآن و پیامبر(ص) تضعیف روحیه مسلمین است، از دیگر اهداف مشرکین می توان به تخریب وحدت و اتحاد مسلمین در سراسر جهان اشاره داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با توهین به پیامبر اکرم به دنبال شکستن اتحاد مسلمین است

دشمن با توهین به پیامبر اکرم به دنبال شکستن اتحاد مسلمین است