مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 07:202020-09-10اجتماعي

ساخت و سازهای غیرمجاز در کلانشهر تبریز با سامانه های مانیتورینگ رصد می شود


معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از راه اندازی سامانه مانیتورینگ خدمات شهری به صورت پایلوت در منطقه 9 تبریز خبر داد و اعلام کرد: ساخت و سازهای غیر مجاز در کلانشهر تبریز از طریق سامانه های مانیتورینگ رصد می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از راه اندازی سامانه مانیتورینگ خدمات شهری به صورت پایلوت در منطقه 9 تبریز خبر داد و اعلام کرد: ساخت و سازهای غیر مجاز در کلانشهر تبریز از طریق سامانه های مانیتورینگ رصد می شود.

محمدرضا قربانیان تبریزی در نشست تخصصی بررسی راهکارهای لازم جهت پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز که با حضور تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، گفت: با توجه به این که شهرداری منطقه9 جزو مناطق مستعد برای ساخت و سازهای غیر مجاز بوده و مقابله با تخلفات مذکور در رأس امور این منطقه قرار دارد، این سامانه به صورت پایلوت در این منطقه راه اندازی شد.

وی افزود: رصد آنلاین تخلفات و ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح این حوزه، با استفاده از انواع دوربینهای ثابت و سیار در حال انجام است.

وی با بیان این که این سامانه با بهره گیری از نرم افزارهای مبتنی بر وب فعالیت خواهد کرد، اظهار کرد: پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز یکی از اولویتهای اساسی معاونت خدمات ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و سازهای غیرمجاز در کلانشهر تبریز با سامانه های مانیتورینگ رصد می شود

ساخت و سازهای غیرمجاز در کلانشهر تبریز با سامانه های مانیتورینگ رصد می شود