مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-10سياسي

مردم بیجار ضمن مشارکت گسترده در انتخابات، اصلح ترین را انتخاب می کنند


مردم بیجار فردا با مشارکت گسترده در پای صندوق های اخذ رای، در بین این دو فرد که به دور دوم راه یافته اند، اصلح ترین و بهترین را انتخاب می کنند.

- ماموستا لقمان محمدیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیجار اظهار کرد: انتخابات میان دوره فردا در سراسر کشور برگزار خواهد شد که حضور حداکثری مردم در این انتخابات اهمیت زیادی دارد.

وی اذعان کرد: مردم باید در انتخابات به معیارهای اسلامی فرد و آنچه مقام معظم رهبری در دور اول انتخابات مجلس تاکید فرمودند توجه کنند.

ماموستا محمدیان افزود: مردم ضمن مشارکت حداکثری در انتخابات، فردی صادق، انقلابی، بسیجی به تمام معنا، مومن، پاکدامن و پاکدست که در مسائل اقتصادی و سیاسی گرایش به مردم و نیتش کمک کردن به جامعه باشد را انتخاب کنند.

امام جمعه اهل سنت بیجار افزود: اینها مسائلی است که مقام معظم رهبری همواره تاکید می فرمایند که مردم مواظب باشند و در بین افرادی که مورد تایید نظام و شورای نگهبان هستند اصلح ترین را انتخاب کنند.

ماموستا محمدیان اظهار کرد: مردم بیجار فردا با مشارکت گسترده در پای صندوق های اخذ رای، در بین این دو فرد که به دور دوم راه یافته اند، اصلح ترین و بهترین را انتخاب می کنند.

انتهای پیام/2330/71


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم بیجار ضمن مشارکت گسترده در انتخابات، اصلح ترین را انتخاب می کنند

مردم بیجار ضمن مشارکت گسترده در انتخابات، اصلح ترین را انتخاب می کنند