مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 شهریور 1399 ساعت 05:102020-09-10سياسي

مانع توافق دو جناح روی لاریجانی چیست؟


غلامرضا ظریفیان فعال سیاسی اصلاح طلب پیرامون حضور رییس سابق مجلس در انتخابات 1400 گفت: «ایشان علیرغم اینکه در مجموع در مدیریت مجلس مواضع معتدلی داشت، - غلامرضا ظریفیان فعال سیاسی اصلاح طلب پیرامون حضور رییس سابق مجلس در انتخابات 1400 گفت: ایشان علیرغم اینکه در مجموع در مدیریت مجلس مواضع معتدلی داشت، اما نه اجماع اصولگراها را خواهد داشت و نه اجماع اصلاح طلبان را همراه خود خواهد دید .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، یک فعال سیاسی اصلاح طلب، گفت: اختلاف نظر در مدیریت مجلس از سوی اصولگرایان و تجربه دو انتخابات گذشته برای اصلاح طلبان مانع از اجماع دو جناح روی لاریجانی خواهد شد.

غلامرضا ظریفیان فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو شورای مرکزی حزب مجمع ایثارگران در خصوص شایعات مطرح شده توسط برخی رسانه ها درخصوص شرط علی لاریجانی برای حضور در انتخابات مبنی بر حمایت راست سنتی از وی در کنار حمایت اصلاح طلبان ، گفت: من تردید دارم که آقای لاریجانی چنین مساله ای را مطرح کرده باشد، اما اگر چنین موضعی داشته باشد، مساله عجیبی نیست.

ایشان به عنوان یک فرد می تواند بگوید که من زمانی مایل هستم وارد انتخابات شوم که اجماعی روی من صورت گرفته باشد و این هیچ اشکالی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانع توافق دو جناح روی لاریجانی چیست؟

مانع توافق دو جناح روی لاریجانی چیست؟