مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 12:552020-09-09سياسي

سهمیه مسکن محرومان در شهرستان دهاقان محدودیت ندارد


مدیر بنیاد مسکن شهرستان دهاقان گفت: 100 واحد مسکن محرومان برای شهرستان دهاقان اختصاص یافت ولی با هماهنگی های به عمل آمده، اکنون محدودیتی در سهمیه نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، ابراهیم رضایی عصر امروز در جلسه طرح مسکن محرومان شهرستان دهاقان با بیان این که طرح ساخت مسکن برای محرومان از ابتدای سال با حضور معاون برنامه ریزی ریاست جمهوری در روستای شاهزاده علی اکبر شهرضا آغاز شد، اظهار داشت: 100 واحد برای شهرستان دهاقان اختصاص یافت ولی با هماهنگی های به عمل آمده، اکنون محدودیتی در سهمیه نداریم.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان دهاقان با بیان این که در این طرح پروانه ساخت به صورت رایگان صادر می شود و نظارت ها و طراحی آن هم رایگان توسط بنیاد مسکن انجام می شود، افزود: تاکنون 6 پلاک زمین مسکونی در اختیار افرادی که توانایی تهیه زمین را نداشتند، قرار گرفته و در آینده نیز چنین افرادی شناسایی می شوند و زمین رایگان از زمین های بنیاد مسکن به آن ها اهدا می شود.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 80 درصدی طرح مسکن محرومان در روستا های شهرستان دهاقان از نظر شناسایی افراد، ثبت نام و تهیه نقشه بیان کرد: در شهر های دهاقان و گلشن بنا به مشکلاتی تاکنون پروانه ای صادر نشده است و با توجه به این که شهرستان دهاقان از محدود شهرستان هایی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه مسکن محرومان در شهرستان دهاقان محدودیت ندارد

سهمیه مسکن محرومان در شهرستان دهاقان محدودیت ندارد