مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 11:252020-09-09سياسي

همکاری شرکت ایران خودرو خراسان و خانه مطبوعات خراسان رضوی


آیین امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت ایران خودرو خراسان و خانه مطبوعات و رسانه های استان خراسان رضوی با حضور مدیر و اعضای هیئت مدیره این موسسه در شرکت ایران خودرو خراسان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجتبی محمودی در آیین امضای تفاهم نامه همکاری شرکت ایران خودرو خراسان و خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی، گفت: امروز علاوه بر تکنولوژی ساخت خودرو در سالن های تولیدی این شرکت، شاهد نظم و همت عزیزانی بودیم که در عرصه جهاد اقتصادی فعال هستند.

مدیرخانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی بیان کرد: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان جهش تولید ، نام گذاری شده این تفاهم نامه می تواند آغازی بر پیوند ارزشمند رسانه با صنعت باشد و این اتفاق و همدلی و ارائه اخبار جهادگران خط مقدم تولید خودرو، باعث اعتماد مردم خواهد شد.

وی افزود: افتتاح دفتر ارتباطات و رسانه شرکت ایران خودرو خراسان هم نشان دهنده اهمیت دادن این شرکت به رسانه است و قطعا رسانه هم در کنار ایران خودرو خراسان برای رقم زدن اتفاقات خوب از خطه خورشید خواهد بود.

بیژن زاهدی فرد نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: مهم ترین مبحث در تولید، شناخت تامین کننده، تولید کننده و مصرف کننده از پروسه کاری یکدیگر است که رسانه ها و خانه مطبوعات در آشنایی ذی نعفعان با یکدیگر می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری شرکت ایران خودرو خراسان و خانه مطبوعات خراسان رضوی

همکاری شرکت ایران خودرو خراسان و خانه مطبوعات خراسان رضوی