مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 10:352020-09-09سياسي

انعقاد تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی لرستان و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان


رییس جهاد دانشگاهی لرستان از انعقاد تفاهم نامه همکاری این نهاد با اداره کل ثبت اسناد و املاک استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان رییس جهاد دانشگاهی لرستان از انعقاد تفاهم نامه همکاری این نهاد با اداره کل ثبت اسناد و املاک استان خبر داد.

دکتر سید علی نادر دهقانی امروز نوزدهم شهریورماه در دیدار با مهندس علی اکبر باقری مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان و در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به منظور توسعه همکاری های علمی، فناوری و بهره مندی از ظرفیت ها و تجارب ثبت اسناد و املاک و جهاد دانشگاهی تفاهم نامه همکاری بین این دو دستگاه امضاء شد.

وی اضافه کرد: در این تفاهم نامه بر اجرای دوره های آموزشی، توانمندسازی و مهارت افزایی ویژه کارکنان، افراد، گروه های مرتبط با سازمان ثبت اسناد و املاک استان و برگزاری دوره های آموزشی برای پروژه های خاص این سازمان تاکید شد؛ همچنین در حوزه های فرهنگی، افکارسنجی، اطلاع رسانی و تولید محتوا، فعالیت های آموزشی، پژوهشی، رسانه و فرهنگ سازی مقرر است همکاری ها توسعه یابد.

دهقانی با بیان اینکه در این جلسه بحث پروژه ملی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و نقشه های کاداستر هم مطرح و مذاکراتی انجام شد، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی دانشگاهی و علمی این پروژه را به نحو شایسته ای در استان انجام خواهد داد که شامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی لرستان و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان

انعقاد تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی لرستان و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان