مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 10:352020-09-09اجتماعي

سلامت روحی و روانی دانش آموزان به اندازه سلامت جسمی آنان مهم است


مسئله مهم، نگاه جامع به سلامت است که فقط شامل جسم کودکان نمی شود و در این بین، سلامت روحی و روانی آن ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجهانگیر است و اکثر کشورها درگیر این بحران هستند؛ اما اکثراً مدارس را بازگشایی کرده و آموزش را بصورت حضوری آغاز کرده اند.

حکیم زاده با اشاره به نحوه یادگیری دانش آموزان ابتدایی گفت: مسئله مهم، نگاه جامع به سلامت است که فقط شامل جسم کودکان نمی شود و در این بین، سلامت روحی و روانی آن ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.

معاون آموزش ابتدایی ادامه داد: بر اساس گزارش های جهانی و پژوهش های صورت گرفته، دور ماندن طولانی مدت دانش آموزان از مدرسه آسیب روانی بسیاری به آن ها وارد می آورد و موجب انزوای اجتماعی و تاثیر منفی در رشد مهارت های اجتماعی آنان می شود.

حکیم زاده این مسئله را برای کلاس اول ابتدایی که دانش آموزان برای نخستین بار دنیای مدرسه را تجربه می کنند، از اهمیت بالاتری برخوردار دانست و تصریح کرد: دانش آموزان ابتدایی حتماً باید با معلمان ارتباط نزدیک برقرار کنند تا تصوری از دنیای مدرسه و یادگیری داشته باشند.

وی همچنین به عدالت آموزشی بعنوان یکی از دستاوردهای حضور در مدرسه اشاره کرد و گفت: بر این اساس آموزش و پرورش مدل ترکیبی را به کار گرفت به شکلی که آموزش ها نیمی حضوری و نیمی مجازی باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت روحی و روانی دانش آموزان به اندازه سلامت جسمی آنان مهم است

سلامت روحی و روانی دانش آموزان به اندازه سلامت جسمی آنان مهم است