مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 09:052020-09-09اجتماعي

«خط خون» در چهارباغ


معاون فرهنگی شهردار اصفهان اعلام کرد که هدف از برپایی نمایشگاه «خط خون» در گذر فرهنگی چهارباغ، ارائه آموزش های غیرمستقیم به شهروندان، در قالبی حرفه ای و هنرمندانه است.

- ایسنا/اصفهان معاون فرهنگی شهردار اصفهان اعلام کرد که هدف از برپایی نمایشگاه خط خون در گذر فرهنگی چهارباغ، ارائه آموزش های غیرمستقیم به شهروندان، در قالبی حرفه ای و هنرمندانه است.

محمد عیدی، نمایشگاه خط خون را برنامه ای ترکیبی و تلفیقی و عرصه محور دانست که از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، مدیریت طرح عالی چهارباغ و حوزه هنری اصفهان برپا شده و در این باره توضیح داد: این نمایشگاه به طول هزار و 100 متر شامل 80 سازه نمایشگاهی و یک گالری شامل 170 تابلو گرافیکی است که منتخبی از آثار جشنواره دوسالانه گرافیک حوزه هنری در آن به نمایش گذاشته شده و 200 نفر از هنرمندان، مجریان و عوامل دیگر نیز در آن دخیل هستند.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: هدف اصلی برنامه های تلفیقی عرصه محور این است که به استقبال مخاطبان خود برود و با استفاده از آموزش های غیرمستقیم و در قالب های حرفه ای و هنرمندانه به انتقال معنا به آنها، اقدام کند.

بازدیدکنندگان، در مسیر بازدید از این نمایشگاه با نمادهای عاشورایی روبه رو شده و صحنه هایی از عاشورا به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خط خون» در چهارباغ

«خط خون» در چهارباغ