مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 09:002020-09-09سياسي

فرهنگسراهای شیراز با رسالتشان فاصله دارند


رییس کمیته فرهنگی شورای شهر شیراز با بیان اینکه فرهنگسرا زیرساختی مهم در پویا کردن رخدادهای فرهنگی است، گفت: با وجودی که این مراکز می توانند نقش مهمی در ارتقا فرهنگ عمومی جامعه داشته باشند عمده فعالیت آنها به آموزش های روتین و بدون ایده های نوآورانه محدود شده است.

- ایسنا/فارس رییس کمیته فرهنگی شورای شهر شیراز با بیان اینکه فرهنگسرا زیرساختی مهم در پویا کردن رخدادهای فرهنگی است، گفت: با وجودی که این مراکز می توانند نقش مهمی در ارتقا فرهنگ عمومی جامعه داشته باشند عمده فعالیت آنها به آموزش های روتین و بدون ایده های نوآورانه محدود شده است.

سولماز دهقانی در دومین جلسه کمیته فرهنگی، هنری شورای اسلامی شهر شیراز که با حضور شهرداران برخی مناطق و سایر مسئولان مربوطه برگزار شد، مطلوب نبودن روند استفاده از ظرفیتی تحت عنوان فرهنگسرا، را از مهمترین مسائل مدیریت شهری در شیراز برشمرد و لزوم بازنگری سیاست ها و برنامه های فرهنگسراها در شیراز را ضرورت دانست و گفت: فرهنگسراها در شیراز علیرغم برخورداری از فضای فیزیکی و امکنات مناسب، فعالیت محدودی داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شورای شیراز، دهقانی ضرورت توجه به دسترسی عادلانه شهروندان به مراکز فرهنگی را یک ضرورت دانست و افزود: بررسی های انجام شده در خصوص فرهنگسراها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگسراهای شیراز با رسالتشان فاصله دارند

فرهنگسراهای شیراز با رسالتشان فاصله دارند