مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-09بين الملل

اعتصاب و تجمع کارگران آبفای آبادان/ 3 ماه حقوق عقب افتاده و بیمه می خواهند


این کارگران در اعتراض به تاخیر در پرداخت حقوق، حق بیمه و دیگر مزایای خود دست از کار کشیدند و مقابل اداره امور آبفای آبادان تجمع کردند.

- اعتصاب و تجمع کارگران آبفای آبادان/ 3 ماه حقوق عقب افتاده و بیمه می خواهند این کارگران در اعتراض به تاخیر در پرداخت حقوق، حق بیمه و دیگر مزایای خود دست از کار کشیدند و مقابل اداره امور آبفای آبادان تجمع کردند.

بیش از 50 نفر از کارگران آب و فاضلاب حوزه شهری آبادان روز چهارشنبه ضمن تجمع مقابل اداره آبفای این شهر پرداخت حقوق عقب افتاده خود را خواستار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا این کارگران در اعتراض به تاخیر در پرداخت حقوق، حق بیمه و دیگر مزایای خود دست از کار کشیدند و مقابل اداره امور آبفای آبادان تجمع کردند.

یکی از این کارگران به خبرنگار ایرنا گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حق بیمه کارگران آبفای شهری آبادان به تامین اجتماعی واریز نشده ضمن اینکه بخشی از حقوق سه ماهه اول و سه ماه دوم سال جاری نیز هنوز پرداخت نشده است.

این کارگر که به دلیل تمدید نشدن اعتبار دفترچه بیمه درمانی خود و خانواده اش برای درمان کودک بیمارش با مشکل مواج شده است افزود:با توجه به پرداخت نشدن حق بیمه نمی‌توانیم از خدمات بیمه درمانی استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصاب و تجمع کارگران آبفای آبادان/ 3 ماه حقوق عقب افتاده و بیمه می خواهند

اعتصاب و تجمع کارگران آبفای آبادان/ 3 ماه حقوق عقب افتاده و بیمه می خواهند