مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 07:452020-09-09اقتصادي

وقف 220 رقبه توسط یک واقف اصفهانی


مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: یکی از واقفان استان اصفهان تاکنون 220 رقبه را برای امور خیریه با 10 نیت به ثبت رسانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، ایمان خواجه با بیان اینکه مردم خیر استان اصفهان از گذشته تاکنون و حتی در بحران های اقتصادی توجه به امور خیر را مورد توجه قرار می دهند، اظهار کرد: در این استان خیری وجود دارد که تاکنون 220 رقبه را برای امور خیریه به ثبت رسانده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه واقف محمدصادق برزانی، 74 واحد مسکونی، 87 واحد تجاری، هفت واحد ورزشی، پنج واحد کشاورزی، 44 سوییت و مهمانسرا و یک مورد واحد آموزشی را به نام اوقاف به ثبت رسانده است، افزود: این رقبات در استان های اصفهان، خراسان رضوی و گلستان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه این واقف 10 نیت را برای محل هزینه موقوفاتش در نظر گرفته است، تصریح کرد: کمک به دانش آموزان بی بضاعت، تأمین جهیزیه برای افراد نیازمند، هزینه سفر افراد نیازمند برای زیارت حضرت امام رضا (ع)، هزینه برای بهداشت و درمان، کمک به عمران مساجد و حسینیه ها، کمک به سادات و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقف 220 رقبه توسط یک واقف اصفهانی

وقف 220 رقبه توسط یک واقف اصفهانی