مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 07:302020-09-09اجتماعي

برداشت آب شرب آلوده به فضولات و فاضلاب، از رودخانه شاوور


رییس اداره حفاظت محیط زیست شوش با اشاره به آلودگی زیست محیطی رودخانه شاوور، گفت: فاضلاب شهری بدون تصفیه و نخاله های ساختمانی و فضولات دامی در این رودخانه ریخته می شوند و اکثر روستاییان پایین دست، - برداشت آب شرب آلوده به فضولات و فاضلاب، از رودخانه "شاوور" ایسنا/خوزستان رییس اداره حفاظت محیط زیست شوش با اشاره به آلودگی زیست محیطی رودخانه شاوور، گفت: فاضلاب شهری بدون تصفیه و نخاله های ساختمانی و فضولات دامی در این رودخانه ریخته می شوند و اکثر روستاییان پایین دست، برای تامین آب شرب از این رودخانه استفاده می کنند.

فیروز حاجی کلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت آلودگی رودخانه شاوور شوش اظهار کرد: از سال های گذشته تاکنون فاضلاب شهری شوش به صورت سنتی و تصفیه نشده وارد رودخانه می شود.

در حال حاضر یک تصفیه خانه برای تصفیه فاضلاب شهری در نزدیکی رودخانه شاوور در حال احداث است اما هنوز به بهره برداری نرسیده است.

وی افزود: فاضلاب شهری بدون تصفیه و نخاله های ساختمانی و فضولات دامی در این رودخانه ریخته می شوند و اکثر روستاییان پایین دست، برای تامین آب شرب از این رودخانه استفاده می کنند.

حاجی کلی بیان کرد: این رودخانه، شهرستان شوش را به دو قسمت تقسیم می کند؛ در حوالی رودخانه شاوور اراضی کشاورزی وجود دارد و بر اثر آبیاری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت آب شرب آلوده به فضولات و فاضلاب، از رودخانه شاوور

برداشت آب شرب آلوده به فضولات و فاضلاب، از رودخانه شاوور