مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-09سياسي

گله مندی شدید نماینده مجلس از سهم ناچیز شهرستان شفت در اصلاح شبکه برق


نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصلاح 1000 کیلومتر از شبکه برق فرسوده استان به کابل های خود نگه دار، گفت: در این راستا تنها دو کیلومتر اصلاح شبکه برق در شفت بوده که ازاین جهت بسیار گله مندم و حقوق مردم منطقه را پیگیری خواهم کرد.

- خلیل بهروزی فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شفت با اشاره به اصلاح 1000 کیلومتر از شبکه برق مسی و فرسوده و تعویض آن به کابل های خود نگه دار اظهار کرد: از این میزان تنها دو کیلومتر اصلاح شبکه در شهرستان شفت بوده که جای بسیار گله مندی است.

وی با اشاره به کمتر توسعه یافته بودن شهرستان شفت و ضرورت توجه ویژه دولت به آن افزود: قطع به یقین با توجه به اینکه شهرستان شفت جزء شهرستان کمتر توسعه یافته و محروم در لیست 31 شهرستان کشور رسماً اعلام شده باید نگاه دولت در این زمینه ویژه دیده می شد.

نماینده مردم فومن و شفت با تأکید بر اینکه در اصلاح شبکه برق استان سهم شفت دیده نشده، گفت: اصلاح دو کیلومتر از شبکه برق در مقابل 1000 کیلومتر اصلاح و تعویض شبکه برق مسی و فرسوده در استان بسیار ناچیز است و در مقابل فرسودگی و قطعی مکرر برق در سطح شهرستان سهم شفت اصلاً دیده نشده و به نظر می رسد این اقدام مربوط به گذشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گله مندی شدید نماینده مجلس از سهم ناچیز شهرستان شفت در اصلاح شبکه برق

گله مندی شدید نماینده مجلس از سهم ناچیز شهرستان شفت در اصلاح شبکه برق