مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 شهریور 1399 ساعت 03:502020-09-09سياسي

تسریع در روند رسیدگی به پرونده ها از مطالبات مردم در حوزه قضایی است


بررسی و برطرف کردن مشکلات قضایی از دغدغه های مهم مردم است، مردم انتظار دارند که مشکلاتشان سریع تر و بدون پیچیدگی های اداری حل شود.

- حجت الاسلام علی مدد مالکی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: دغدغه الان مردم حل شدن هرچه زودتر مشکلاتشان در دستگاه قضاست، کسی که شکایتش را به دستگاه قضا می برد امید دارد که حق به حقدار برسد و نباید رسیدگی به پرونده ها طولانی شود که افراد خسته شوند و از شکایت خود صرف نظر کنند.

امام جمعه فرادنبه خاطر نشان کرد: مسؤولان مشکلات استان را به درستی برای رییس دستگاه قضا تبیین کنند و از این نترسند که بیان مشکلات نقطه منفی در کارنامه کاریشان به حساب بیاید.

وی افزود: باید به غیر از افراد قضایی از افراد صاحب منصب و دارای اعتبار در میان مردم هم درباره مشکلات پرس و جو شود و اگر راهکاری هم مدنظر دارند بیان کنند تا رسیدگی ها به سرانجام برسد.

مالکی در ادامه با اشاره به سفر رییس قوه قضاییه به استان گفت: اولویت با مناطق محروم است، هنر این است که از مناطق محروم شروع کنیم تا بتوانیم محرومیت ها را برطرف کنیم، در این مناطق مشکلات بیشتری وجود دارد.

امام جمعه فرادنبه اظهار داشت: آقای رییسی یکی از نقات قوت مدیریتی است، ما از آقای رییسی متشکریم که مناطق محروم را برای سرکشی انتخاب می کنند، حضور رییس قوه قضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در روند رسیدگی به پرونده ها از مطالبات مردم در حوزه قضایی است

تسریع در روند رسیدگی به پرونده ها از مطالبات مردم در حوزه قضایی است