مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 09:402020-09-08اقتصادي

منابع طبیعی طی 3سال اخیر به اندازه یک دهه طرح آبخیزداری در مهدی شهر اجرایی کرده


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر گفت: در سه سال گذشته به اندازه یک دهه طرح های آبخیزداری در شهرستان مهدیشهر اجرایی شده است.

- حمیدرضا عبدوس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 117 میلیارد ریال اعتبار در دولت دوازدهم در این شهرستان برای اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوانداری هزینه شده است.

وی ادامه داد: طرح های آبخیزداری و آبخوانداری اجرا شده این شهرستان در سه ساله 1397 تا 1399 از لحاظ وسعت و حجم طرح با همه طرح های اجرا شده در 10 سال قبل از آن برابری می کند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدیشهر اضافه کرد: سه سال گذشته 28 هزار متر مکعب طرح های آبخیزداری در حوضه های آبخیز شهرستان مهدیشهر از محل صندوق توسعه ملی اجرایی شد.

وی بیان کرد: سال 97 طرح های آبخیزداری به حجم هفت هزار متر مکعب در دو حوضه آبریز با اعتبار 57 میلیارد ریال و در سال 98 در چهار حوضه دیگر به حجم 16 هزار مترمکعب با صرف 30 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان مهدیشهر احداث شد.

عبدوس تصریح کرد: امسال اجرای طرح های مکانیکی آبخیزداری مانند بند سنگ و ملات به حجم پنج هزار متر مکعب در 2 حوضه آبخیز با صرف 30 میلیارد ریال اعتبار در دست احداث و تکمیل است.

وی ادامه داد: تکمیل طرح آبخیزداری در حوضه گل رودبار شهرستان مهدیشهر آغاز شده و پیش بینی می شود این طرح آبخیزداری نیز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع طبیعی طی 3سال اخیر به اندازه یک دهه طرح آبخیزداری در مهدی شهر اجرایی کرده

منابع طبیعی طی 3سال اخیر به اندازه یک دهه طرح آبخیزداری در مهدی شهر اجرایی کرده