مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-08اجتماعي

رشد 1000 درصدی مشارکت جوانان اردبیل در برنامه های اجتماعی و فرهنگی


مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل از رشد بیش از 1000 درصدی مشارکت جوانان این استان در برنامه های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل از رشد بیش از 1000 درصدی مشارکت جوانان این استان در برنامه های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی خبر داد.

سجاد انوشیروانی 18 شهریور با اعلام این خبر اظهار کرد: 95 سازمان مردم نهاد در اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل به ثبت رسیده است که با توجه به مسئولیت اجتماعی جوانان و همچنین بازوی کمکی برای دولت در زمینه های مانند آموزش، سلامت، ورزش، ازدواج تحکیم خانواده، محیط زیست، مشارکت های اجتماعی مانند زلزله، سیل و غیره مربوط می شود که این موضوع باید بیشتر مورد توجه دستگاه های متولی قرار گیرد.

به گفته این مسئول، دستگاه هایی چون ورزش و جوانان، آموزش پرورش، وزارت علوم، امور اجتماعی استانداری، نیروی انتظامی، کانون های مساجد، آموزش و پرورش و پایگاه های مقاومت بسیج دستگاه های مرتبط با نسل جوان است و بخشی از مسئولیت جوانان در جامعه را بر عهده دارند.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل ادامه داد: جوانان درحوزه های مختلف نشان دادند که از توانایی بالایی برخوردار هستند و باید در حوزه های مختلف به کمک دولت بیاییند و با ایجاد سمن و در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 1000 درصدی مشارکت جوانان اردبیل در برنامه های اجتماعی و فرهنگی

رشد 1000 درصدی مشارکت جوانان اردبیل در برنامه های اجتماعی و فرهنگی