مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 04:402020-09-08سياسي

آمادگی برای اجرای برنامه های ستاد کرونا در اربعین حسینی و دهه پایانی صفر


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به مراسم اربعین حسینی و دهه پایانی صفر گفت: آماده اجرای برنامه های ستاد کرونا در دهه پایانی صفر و مراسم اربعین حسینی برای برگزاری یا عدم برگزاری هستیم.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به مراسم اربعین حسینی و دهه پایانی صفر گفت: آماده اجرای برنامه های ستاد کرونا در دهه پایانی صفر و مراسم اربعین حسینی برای برگزاری یا عدم برگزاری هستیم.

محمد صادق براتی در جمع اعضای کارگروه اماکن مذهبی و بقاع متبرکه خراسان رضوی، اظهار کرد: دو رویداد مهمی که در پیش داریم، مراسم اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر است که برنامه ریزی های لازم برای آن ها در حال انجام است.

ضمنا استان آمادگی دارد که تمامی برنامه های ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا را در صورت عدم برگزاری و یا برگزاری مراسم به شکل مطلوبی اجرایی نماید.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به برگزاری موفق برنامه های فرهنگی در مناسبت های گذشته در فضای مجازی، تاکید کرد: از هم اکنون برنامه ریزی های لازم برای فعالیت های فرهنگی دهه پایانی ماه صفر انجام شده است تا زائران و مجاوران بارگاه مطهر رضوی از برکات معنوی زیارت حضرت رضا(ع) بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی برای اجرای برنامه های ستاد کرونا در اربعین حسینی و دهه پایانی صفر

آمادگی برای اجرای برنامه های ستاد کرونا در اربعین حسینی و دهه پایانی صفر