مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 04:302020-09-08سياسي

تبدیل دریاچه خلیج فارس به حوض برج های اطراف


عضو شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد که دریاچه چیتگر دیگر نقشی در تصفیه هوای پایتخت ندارد و به حوض برج های اطراف تبدیل شده است.

- عضو شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد که دریاچه چیتگر دیگر نقشی در تصفیه هوای پایتخت ندارد و به حوض برج های اطراف تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد مسجدجامعی صبح امروز پس از استماع گزارش شورایاری منطقه 22 با بیان این که در بازدیدی که از منطقه 22 داشتم قائم مقام شهردار پیشین اعلام کرد که متاسفانه ساخت و سازها در این منطقه انجام می شود و بعد به ما می گویند که به آنها پایان کار بدهیم و این در حالی است که شهرداری بر روند ساخت وساز نظارتی ندارد.

وی با بیان این که 25 درصد زمین های این منطقه در اختیار پادگان های نظامی بود که حالا شهرک سازی در آن انجام شده است، ادادمه داد: قرار بود باغ گیاه شناسی تا پای کوه برود اما حالا متاسفانه زمین هایش تصرف شده است.

وی با بیان این که قرار بود لویزان در شرق و چیتگر در غرب و دریاچه باعث تصفیه هوای پایتخت شوند، اما این طرح فراموش شده و دریاچه شهدای خلیج فارس به حوض برج های اطراف تبدیل شده است، گفت: در یک مورد در دوران نجفی شهردار وقت ساخت یک برج که کاملا دریاچه را محصور می کرد متوقف شد اما حال باز ساخت وساز آن آغاز شده و عملا دریاچه دیگر نقشی در تصفیه هوا ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل دریاچه خلیج فارس به حوض برج های اطراف

تبدیل دریاچه خلیج فارس به حوض برج های اطراف