مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 شهریور 1399 ساعت 04:052020-09-08سياسي

برداشت غیر اصولی از شاهوار/ کاری غیر از رضایت مردم نمی کنم


فرماندار شاهرود با تاکید بر اینکه معدن بوکسیت تاش از قله شاهوار برداشت های نادرست و غیر اصولی صورت داده است، گفت: تا زمانی فرماندار هستم کاری که مردم راضی نباشند انجام نمی دهم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا ندارد، به سایر موضوعات بپردازیم که یکی از مهمترین این مسائل حمایت از تولید و جهش تولید بود.

وی با بیان اینکه در همین مدت محدود اقدامات خوبی در سطح شهرستان شاهرود رخ داد هرچند مشکلات برای ما زیاد بود، افزود: لازمه برنامه ریزی شناخت است اما دو نوع شناخت وجود دارد نخست شناخت از محیط پیرامونی و دوم محیط داخلی لذا مدیر باید بداند ظرفیت ها و تهدیدات و فرصت ها چیست که این امر همواره مد نظر ما در فرمانداری قرار داشته است.

مشکل شهرک صنعتی شاهرود معاون استاندار سمنان با بیان اینکه شهرک صنعتی شاهرود در حریم شهر است و لذا اجازه احداث صنایع رتبه چهار تا شش در آن داده نمی شود، گفت: کارخانه خودرو سازی اگر به مشکل خورده دلیلش آن است که زمینی که بتوانیم در اختیار آن قرار دهیم و شرایط قانونی را داشته باشد، نداریم لذا اگر انتقادی بیان می شود می بایست به دلیل آن نیز اشاره شود.

فخری درباره آب نیز با تاکید بر اینکه کمبود آب امسال در شاهرود احساس نشد و این جز در سایه تلاش مسئولان ممکن نبود، افزود: در سال جاری هشت میلیارد تومان برای آب شرب شاهرود با پیگیری حس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت غیر اصولی از شاهوار/ کاری غیر از رضایت مردم نمی کنم

برداشت غیر اصولی از شاهوار/ کاری غیر از رضایت مردم نمی کنم