مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 19:002020-09-07اقتصادي

احداث پارکینگ جدید رایگان با ظرفیت پذیرش250 خودرو در نوشهر


در ورودی خیابان پروین اعتصامی برای احداث پارکینگ در نظر گرفته شد که ظرفیت پذیرش و پارک هم زمان250 خودرو را دارد که با بهره برداری از این پارکینگ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، علی امانی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش بناهای تجاری در محدوده خیابان دهخدا، اظهار کرد: در ساعات پایانی روز به دلیل افزایش ترددی که برای خرید اجناس و کالاها که عموماً با خودروهای شخصی نیز صورت می گیرد سبب شده است تا این محدوده دچار تراکم و بارترافیکی شود.

وی افزود: در همین راستا به منظور برون رفت از این شرایط ترافیکی، احداث و تأمین پارکینگ برای بلوار شهید کریمی در حدفاصل خیابان پروین اعتصامی تا دوربرگردان دهخدا به خاطر وجود پاساژ و مجتمع های خرید ضرورتی اجتناب ناپذیر است که تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

شهردار نوشهر تصریح کرد: با همکاری مدیریت پاساژ لنگر قطعه زمینی به مساحت 3هزار و 500 متر در ورودی خیابان پروین اعتصامی برای احداث پارکینگ در نظر گرفته شد که ظرفیت پذیرش و پارک همزمان250 خودرو را دارد که با بهره برداری از این پارکینگ، از حجم قابل توجهی از بارترافیکی این منطقه کاسته خواهد شد.

وی گفت: پارکینگ خیابان الغدیر در روبروی مسجد جامع نیز پس از مدت ها وقفه، مجدداً فعالیتش آغاز شد و پذیرای خودروها برای پارک کردن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پارکینگ جدید رایگان با ظرفیت پذیرش250 خودرو در نوشهر

احداث پارکینگ جدید رایگان با ظرفیت پذیرش250 خودرو در نوشهر