مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 10:452020-09-07اقتصادي

وعده معاون مناطق محروم رییس جمهور برای کاهش بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری از اختصاص یک هزار میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد اشتغال و 200 میلیارد ریال برای عمران و آبادی روستاها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، مهدی روشنفکر در نشست مجمع نمایندگان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری اظهار داشت: بدون شک یکی از برنامه های موفق و تاثیرگزار دولت در سال های اخیر اجرای قانون توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی بوده که نه تنها موجب ایجاد اشتغال  و رونق تولید شده بلکه تا حدودی مهاجرت به شهرها را نیز کنترل کرده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای استفاده بهینه از این فرصت توجه به برخی الزام ها ضروری است، عنوان کرد: مطالعات انجام شده و اطلاعات آمار موجود نشان از آن دارد که استان کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت های مناسبی در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی بخش کشاورزی برخوردار است و به همین  جهت اختصاص سهم 45 درصدی تسهیلات روستای در این بخش بسیار کم و ضروریست نسبت به  افزایش سهم تسهیلات این بخش اقدام شود.

وی خواستار تداوم و استمرار پرداخت تسهیلات روستایی با افزایش تعداد موسسات و بانک های عامل به عنوان موضوعی بسیار   مهم در توسعه اقتصادی مناطق روستایی شد و ادامه داد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده معاون مناطق محروم رییس جمهور برای کاهش بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد

وعده معاون مناطق محروم رییس جمهور برای کاهش بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد