مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 09:202020-09-07سياسي

امسال 35 محکوم غیرعمد مالی از زندان شیراز آزاد شده اند


دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون 35 زندانی مالی با همت خیرین انجمن حمایت زندانیان، از زندان های شیراز آزاد شده اند.

- ایسنا/فارس دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون 35 زندانی مالی با همت خیرین انجمن حمایت زندانیان، از زندان های شیراز آزاد شده اند.

حیدر آسیابی در جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز با تاکید بر تسریع در روند تکمیل فاز دوم مجتمع فرهنگی این انجمن، افزود: هدف از راه اندازی مجتمع فرهنگی انجمن حمایت زندانیان، حفظ کرامت انسانی خانواده زندانیان و ارتقای سطح برنامه های آموزشی برای افراد تحت پوشش است و باید با سرعت عمل بیشتری تکمیل پروژه در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های فارس، آسیابی یادآور شد: خوشبختانه با همت اعضای هیئت مدیره و خیرین در انجمن حمایت، اقدامات گسترده ای در راستای حمایت از خانواده های بی بضاعت زندانیان انجام شده و باید این فعالیت ها تداوم یابد.

آسیابی گفت: اصلاح و تربیت و نگهداری زندانیان، رسالت سازمان زندان هاست و حمایت از خانواده های بی بضاعت زندانیان از فرایندهای مهم اصلاح و تربیت است که انجمن حمایت باید در این زمینه فعالیت های بیشتری در زمینه خودکفایی خانواده ها، آموزش، مشاوره و فعالیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 35 محکوم غیرعمد مالی از زندان شیراز آزاد شده اند

امسال 35 محکوم غیرعمد مالی از زندان شیراز آزاد شده اند