مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-07اجتماعي

کمبود فضاهای توانبخشی در مدارس استثنایی خراسان شمالی


رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی از کمبود فضاهای توانبخشی و تربیت بدنی در مدارس استثنایی این استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی از کمبود فضاهای توانبخشی و تربیت بدنی در مدارس استثنایی این استان خبر داد.

علی متقیان، در گفت وگو با ایسنا، گفت: صبور بودن یکی از ویژگی های مهم معلمان مدارس استثنایی است که اگر اینگونه نباشد، ادامه کار برای معلمان سخت خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اولین خیران مدارس استثنایی معلمان این مدارس هستند، افزود: زمانیکه این گونه مدارس نیاز به کمک پیدا می کنند اولین کمک ها و واریزی ها از سوی معلم های همان مدارس صورت می گیرد.

متقیان با بیان اینکه هزار و 450 دانش آموز استثنایی در مدارس استثنایی استان تحصیل می کنند، ادامه داد: در حال حاضر مشکل خاصی بابت کمبود معلمان در این مدارس وجود ندارد اما در شرایط ایده آل نیز نیستیم و اگر بخواهیم به شرایط مطلوب دست پیدا کنیم، باید 40 معلم به این مدارس اضافه شود که این نیروها در حوزه آموزشی، توانبخشی، تربیت بدنی و بهداشت باید باشند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی تصریح کرد: در حال حاضر در تمام مدارس استان بیش از سه هزار دانش آموز استثنایی وجود دارد که در خصوص فضاهای آموزشی کمبودی وجود ندارد اما در حوزه فضاها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود فضاهای توانبخشی در مدارس استثنایی خراسان شمالی

کمبود فضاهای توانبخشی در مدارس استثنایی خراسان شمالی