مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 07:452020-09-07اجتماعي

توزیع 150 بسته مهر تحصیلی در قائمشهر


رییس اداره اوقاف قائمشهر از تهیه و توزیع بسته های مهر تحصیلی بین دانش آموزان کم برخوردار این شهرستان از محل نیات موقوفات مرتبط و کمک های مردمی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی فتحی در گفت وگویی اظهار کرد: با توجه به رسالت اوقاف و تولیتی که در راستای اجرای نیات موقوفات داریم و همچنین با توجه به بازگشایی مدارس و محرومیتی که بخشی از مردم استان با آن مواجه هستند، بر خود لازم دانستیم که در حوزه تحصیل دانش آموزان نیز ورود کنیم.

وی ادامه داد: از این رو امسال از محل نیات موقوفات مرتبط و کمک های مردمی توانستیم برای دانش آموزان بسته هایی تحت عنوان بسته مهر تحصیلی شامل کیف، دفتر، لوازم التحریر و کلیه نیازهای ضروری تحصیلی دانش آموزان تهیه کنیم.

فتحی ضمن تشکر از حضور مسئولین و حمایت های آنان بیان کرد: اجرای نیات واقفین خیراندیش آنهم در جهت رفع نیازهای علمی و تحصیلی محصلین در قالب مهر تحصیلی گامی مثبت در جهت اعتلای علمی کشور و میهن عزیز اسلامیمان می باشد و انشاالله با بکارگیری تمام توان خویش سعی در رفع نیاز آنهم از جامعه علمی و دانش آموزان عزیزمان که سرمایه های واقعی این سرزمین هستند گام خواهیم برداشت و قدر مسلم چنین حرکت ها ادامه دار و پربارتر از قبل خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 150 بسته مهر تحصیلی در قائمشهر

توزیع 150 بسته مهر تحصیلی در قائمشهر