مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 07:002020-09-07سياسي

سال تحصیلی جدید درحوزه علمیه مروی آغاز شد


آیین افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه علمیه مروی با حضور اساتید، طلاب و خانواده های ایشان و با رعایت کامل ضوابط بهداشتی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری آیین افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه علمیه مروی با حضور اساتید، طلاب و خانواده های ایشان و با رعایت کامل ضوابط بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم آیت الله تحریری تولیت مدرسه علمیه مروی ضمن بیان نکات اخلاقی و تهذیبی برای طلاب بیان داشت: همانطور که امام حسین علیه السلام مصباح هدایت هستند ما باید این چراغ هدایت را در جهت تعمق بخشی به باورهای دینی با تعبد به دین در جامعه پیاده کنیم.

وی در ادامه با ذکر روایتی از امام صادق علیه السلام گفت: در ارزش علم آموزی امام می فرمایند: همه موجودات حتی ماهیان دریا و پرندگان آسمان برای طالب علم طلب مغفرت می کنند.

برای این مکتب انسان ساز باید حوزه های علمیه مجهز شوند باید ما طلاب و اساتید مجهز به دوبال علم و تهذیب بشویم تا بتوانیم در کنار تحصیل با فعالیت های اجتماعی برای اصلاح جامعه گام برداریم.

مدیر حوزه علمیه مروی در ادامه به فعالیت های علمی، اجتماعی بزرگان حوزه مروی همچون حضرات آیات آشتیانی، جوادی آملی و حسن زاده آملی اشاره کردند و از طلاب خواستند تا این بزرگان را الگوی راه خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال تحصیلی جدید درحوزه علمیه مروی آغاز شد

سال تحصیلی جدید درحوزه علمیه مروی آغاز شد