مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 06:502020-09-07سياسي

هنر به مثابه امر آگاهی دهنده عمل می کند/ تاثیرات مثبت کووید 19


فرزاد ادیبی داور بخش پوستر جشنواره ملی عکس و پوستر «همدلی و مشارکت مردمی در مقابله با کرونا» درباره تاثیر کرونا بر رویدادهای مختلف و نقش هنر در آگاهی رسانی درباره این بیماری توضیح داد.

- فرزاد ادیبی داور بخش پوستر جشنواره ملی عکس و پوستر همدلی و مشارکت مردمی در مقابله با کرونا درباره تاثیر کرونا بر رویدادهای مختلف و نقش هنر در آگاهی رسانی درباره این بیماری توضیح داد.

فرزاد ادیبی طراح، گرافیست و داور بخش پوستر جشنواره ملی عکس و پوستر همدلی و مشارکت مردمی در مقابله با بر برگزاری رویدادهایی چون جشنواره ملی عکس و پوستر همدلی و مشارکت مردمی در مقابله با کرونا می گذارد، گفت: هر رویدادی می تواند کنش ها و واکنش های خوب یا بدی را در پی داشته باشد.

یکی از تاثیرات خوب پاندمی کووید 19 این بود که جامعه جهانی به داشته‎های خود نگاهی دیگرگونه کرد و مردم تاثیرات پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی را باز شناختند.

جهانیان پی بردند که می توانند از راه دور آموزش ببینند، از موزه ها و نمایشگاه ها بازدید کنند و در کنار حفظ سلامتی شان، وقت خود را کمتر تلف کنند.

دیدن مجازی نتیجه مسابقات هنری و نمایشگاه ها هم همین گونه است.

مضاف بر اینکه اشتیاقی در بین شرکت کنندگان و مشتاقان دیدن نتایج و آثار برتر وجود دارد که آنها را نقادانه پای گیرنده های خود خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر به مثابه امر آگاهی دهنده عمل می کند/ تاثیرات مثبت کووید 19

هنر به مثابه امر آگاهی دهنده عمل می کند/ تاثیرات مثبت کووید 19