مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-07سياسي

تفاهم نامه همکاری کتابخانه ملی و استانداری قزوین امضا شد


سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و استانداری قزوین با امضای تفاهم نامه ای، بر تقویت منابع، فرصت های علمی، فرهنگی و پژوهشی در استان قزوین تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تفاهم نامه همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و استانداری قزوین، با حضور اشرف بروجردی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به امضا رسید.

در این تفاهم نامه بر همکاری طرفین برای تقویت منابع، فرصت های علمی، فرهنگی و پژوهشی، جمع آوری، حفظ و پردازش اسناد ملی استان قزوین در مرکز اسناد و کتابخانه ملی این استان تاکید شد.

در بخشی از این تفاهم نامه مقرر شده فعالیت های مشترک در زمینه شناسایی و فراهم سازی شرایط اهدا یا خرید منابع اسنادی و اسناد خاندان ها و مجموعه داران شخصی استان قزوین صورت گیرد.

همچنین همکاری طرفین در شناسایی و رفع کسری مجموعه انتشارات کتاب و نشریات استان قزوین برای واسپاری از دیگر بخش های امضای این تفاهم نامه بود.

سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران هم متعهد به تأمین منابع و محرومیت زدایی کتابخانه های استان قزوین، دیجیتال سازی منابع ملی، سازماندهی منابع کتابی و غیر کتابی، نظارت و ساماندهی بایگانی های راکد این استان و همچنین ارائه آموزش های تخصصی اسنادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری کتابخانه ملی و استانداری قزوین امضا شد

تفاهم نامه همکاری کتابخانه ملی و استانداری قزوین امضا شد