مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 04:552020-09-07دانش

سلامت روان دانشجویان در دوران کرونا ارزیابی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران با پیدایش و شیوع ویروس کرونا در جهان و تأثیرات گسترده آن بر زندگی مردم ایران و جهان، - مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویان، طرح سنجش سلامت روان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران را در پی شیوع ویروس کرونا برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران با پیدایش و شیوع ویروس کرونا در جهان و تأثیرات گسترده آن بر زندگی مردم ایران و جهان، فرم پرسشنامه ای با همین موضوع ویژه تمامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران تهیه کرده است.

مرکز مشاوره و راهنمایی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران قصد دارد با این فرم تأثیرات احتمالی این شرایط را بر دانشجویان ارزیابی کند و پس از ارزیابی به دانشجویان داوطلب در صورت تمایل، خدمات مشاوره ای و درمانی حضوری و آنلاین ارائه کند.

براین اساس، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران می توانند با تکمیل پرسشنامه و ارسال آن به صورت آنلاین در این طرح مشارکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت روان دانشجویان در دوران کرونا ارزیابی می شود

سلامت روان دانشجویان در دوران کرونا ارزیابی می شود