مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 04:352020-09-07اجتماعي

حضور بیش از 120 دانش آموز همدانی در طرح آموزش تلفیقی


رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان از حضور بیش از 120 دانش آموز استثنایی و 22 معلم رابط در طرح آموزش تلفیقی- فراگیر خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان از حضور بیش از 120 دانش آموز استثنایی و 22 معلم رابط در طرح آموزش تلفیقی- فراگیر خبر داد.

احمد قره خانی در گفت وگو با ایسنا، مطرح کرد: طرح تلفیقی آموزش و پرورش که به آن یکپارچه سازی نیز می گویند، این است که برای دانش آموزان با نیازهای ویژه امکانات و زیرساخت هایی فراهم آورد تا آنها نیز بتوانند در محیط های آموزشی عادی و در کنار سایر دانش آموزان به تحصیل خود ادامه دهند به طوریکه در آن محیط باید ساختارها و نگرش های لازم آماده شده باشد تا بتوانند پذیرای دانش آموزان با نیازهای ویژه در کنار سایر دانش آموزان باشند.

وی با بیان اینکه یکی از شاخص ها و اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش این است که فرصت های برابر آموزشی و عدالت آموزشی برای تمامی کودکان واجب التعلیم است، در رابطه با اهداف اجرایی این طرح توضیح داد: این طرح می تواند دانش آموزان با نیازهای ویژه را برای ورود به جامعه و زندگی کردن در کنار سایر افراد آماده کند و افراد با نیازهای ویژه در جامعه بتوانند با افراد دیگر به صورت عادی روابط اجتماعی، سازگاری و انطباق داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیش از 120 دانش آموز همدانی در طرح آموزش تلفیقی

حضور بیش از 120 دانش آموز همدانی در طرح آموزش تلفیقی