مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 04:152020-09-07سياسي

میز خدمت مسئولان طی هفته دفاع مقدس در شاهرود برگزار می شود


فرماندار شاهرود درباره برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: میز خدمت با حضور مسئولان برای شنیدن سخنان مردم در کنار برنامه هایی چون یادواره شهدا، - رژه موتوری و .

در شهرستان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر فخری شامگاه یکشنبه در نشست برنامه ریزی برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان شاهرود به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه برنامه های خوبی برای این ایام توسط کمیته های 12 گانه در دست اجرا قرار دارد، بیان کرد: برپایی میز خدمت با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی در این هفته برای رسیدگی بهتر به امور مردم در شش شهر و برخی روستاها در این هفته صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه تعدادی پروژه عمرانی نیز در هفته دفاع مقدس افتتاح خواهد شد، ابراز کرد: افتتاح پروژه های تکمیل شده فرودگاه بین المللی شاهرود در زمره این طرح ها محسوب می شود همچنین قرار است دو مدرسه نیز در شهرستان به بهره برداری برسد.

فرماندار شاهرود از برپایی رژه موتوری در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: دیدار با خانواده معزز شهدا و پیگیری مشکلات آنها یکی دیگر از برنامه های این هفته است که البته با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

فخری با بیان اینکه دفاع مقدس میراث ماندگار و نماد عظمت، اقتدار، عزت و مظلومیت ملت ایران است، تاکید کرد: افتخارات رزمندگان دوران مقدس بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز خدمت مسئولان طی هفته دفاع مقدس در شاهرود برگزار می شود

میز خدمت مسئولان طی هفته دفاع مقدس در شاهرود برگزار می شود