مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 03:552020-09-07اجتماعي

انسان عامل 90درصد حریق در مراتع و جنگل ها/ آموزش کلید پیشگیری است


مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان بابیان اینکه انسان عامل 90 درصد آتش سوزی در مراتع و جنگل ها است، گفت: ارائه آموزش های اصولی به اقشار مختلف مردم کلید پیشگیری از وقوع آن است.

- جعفر مرادی حقیقی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه انسان عامل 90 درصد آتش سوزی در مراتع و جنگل ها است، ابراز داشت: با توجه به اینکه ارائه آموزش به اقشار مخالف مردم در پیشگیری از وقوع این نوع حریق ها مؤثر خواهد بود لذا این امر در دستور کار منابع طبیعی قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه طی پنج ماهه نخست سال جاری دو کارگاه پیشگیری از حریق در استان سمنان برگزارشده است، افزود: برای ارائه آموزش ها به بطن جامعه تلاش شد تا مطالب آموزشی در بروشور تهیه و توزیع شود که این اقدام در سطح 15 هزار بسته بروشور و پوستر به انجام رسید.

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان بابیان اینکه نبود امکانات و تجهیزات لازم در مناطق پرخطر و صعب العبور شانس گسترده شدن حریق را بیشتر می کند، ابراز داشت: اگر جوامع بومی و محلی، روستاییان و دهیاری ها به نحوه مقابله با این حریق ها آشنا باشند تا رسیدن نیروهای منابع طبیعی از پیشروی آتش قطعاً جلوگیری خواهد شد.

جعفر مرادی حقیقی بابیان اینکه طی پنج ماهه نخست سال جاری تلاش شد تا این آموزش ها در سطح سمن ها، دهیاری ها، همیاران طبیعت و تسهیل گران، مجریان طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسان عامل 90درصد حریق در مراتع و جنگل ها/ آموزش کلید پیشگیری است

انسان عامل 90درصد حریق در مراتع و جنگل ها/ آموزش کلید پیشگیری است