مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 03:552020-09-07فرهنگي

حمایت 240 میلیون ریالی از مؤسسه های قرآن و عترت استان سمنان


مسؤول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از حمایت 240 میلیون ریالی از مؤسسه های فعال در فضای مجازی در دوران کرونا این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مجتبی نورمحمدی از حمایت 240 میلیون ریالی از مؤسسه های فعال در فضای مجازی در دوران کرونا این استان خبر داد و گفت: این حمایت به 16 موسسه قرآن و عترت در استان سمنان تعلق گرفته است.

وی با بیان اینکه این مؤسسه ها در دوران شیوع ویروس کرونا فعالیت خود را در زمینه های قرآن و عترت متوقف نکرده بلکه در فضای مجازی ادامه داده اند، افزود: به هر یک از این مؤسسه ها 15 میلیون ریال حمایت مالی پرداخت شده است.

نورمحمدی متذکر شد: این فعالیت ها در زمینه های تفسیر و برگزاری کلاس های قرآنی در فضای مجازی بوده است و پنج مؤسسه دیگر این استان نیز در برنامه پرداخت حمایت های مالی این برنامه قرار دارند.

مسؤول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه این حمایت به دنبال رصد فعالیت های مؤسسه های مذکور توسط این اداره کل صورت گرفته است گفت: با تکمیل پرونده این پنج موسسه، 75 میلیون ریال کمک مالی نیز از طریق معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این پنج موسسه تعلق خواهد گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 240 میلیون ریالی از مؤسسه های قرآن و عترت استان سمنان

حمایت 240 میلیون ریالی از مؤسسه های قرآن و عترت استان سمنان