مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 شهریور 1399 ساعت 03:502020-09-07سياسي

اعتراضات کارگری و صنفی در بندر ماهشهر/ تجمع 4 گروه در یک روز


شهرستان بندر ماهشهر در خوزستان از صبح روز گذشته به‌طور همزمان تنها در یک روز شاهد تجمع اعتراضی 4 گروه کارگری و صنفی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، از روز گذشته شهرستان بندر ماهشهر شاهد اعتصاب و تجمع کارگران صنوف مختلف بود که از ساعات اولیه صبح دست به اعتصاب و تجمع زدند.

این نخستین بار است که این شهرستان به‌طور همزمان 4 گروه اعتصابی و تجمع را در یک روز به خود می‌بیند و همچنان امروز ادامه دارد.

رییس شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر، در خصوص اعتراض کارگران شهرداری در گفت‌وگو با ایلنا اظهار کرد: اعتراض کارگران شهرداری ماهشهر، نسبت به طبقه‌بندی مشاغل هست که البته در ماه‌های گذشته شهرداری این طرح را اعمال و هزینه را به آن‌ها پرداخت کرده اما ماه گذشته به دلیل کاهش درآمدهای شهرداری، موفق به پرداخت آن نشده است.

کامران رییس قنواتی گفت: بر اساس سنوات و پایش های صورت گرفته به هر کارگر به‌طور متغیر مبلغی بین 200 تا 500 هزار تومان تعلق می‌گیرد و شهردار هم در این رابطه عنوان کرده است که اگر بخواهیم این طرح را اعمال کنیم، دیگر نمی‌توانیم به‌طور منظم و روزانه پرداخت حقوق داشته باشیم و پرداخت حقوق‌ها تحت و شعاع قرار می‌گیرد، به‌طور مثال با اعمال و پرداخت این مبلغ، امکان دارد با این اوضاع‌واحوال و کاهش درآمدها حقوق شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراضات کارگری و صنفی در بندر ماهشهر/ تجمع 4 گروه در یک روز

اعتراضات کارگری و صنفی در بندر ماهشهر/ تجمع 4 گروه در یک روز