مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 22:552020-09-06ورزشي

چهارشنبه گزینه های نهایی هدایت تیم ملی والیبال مشخص می شوند


عضو کمیته فنی فدراسیون والیبال گفت: فعلا هیچ گزینه خاصی مد نظر فدراسیون نیست و روز چهارشنبه گزینه های نهایی برای سرمربیگری تیم ملی ایران معرفی می شوند.

- عضو کمیته فنی فدراسیون والیبال گفت: فعلا هیچ گزینه خاصی مد نظر فدراسیون نیست و روز چهارشنبه گزینه های نهایی برای سرمربیگری تیم ملی ایران معرفی می شوند.

محمود افشاردوست در گفت وگو با ایسنا، درباره تصمیم کمیته فنی فدراسیون والیبال مبنی بر کنار گذاشتن مربیان داخلی و انتخاب سرمربی تراز اول خارجی برای تیم ملی بزرگسالان، توضیح داد: به طور کلی هیات رییسه و کمیته فنی به این نتیجه رسیدند که تیم ملی ایران می تواند در جمع چهار تیم باشد و با توجه به اینکه آرمان والیبال رسیدن به جمع چهار تیم است، هیات رییسه اینگونه تشخیص داد که برای رسیدن به چنین هدف بزرگی، نیاز است یک مربی صاحب سبک و تراز اول جهانی هدایت تیم ملی ایران را بر عهده بگیرد.

او ادامه داد: همانطور که می دانید تیم ملی ایران بازیکنان بزرگی دارد و در ادوار و مسابقات مختلف هم بزرگان والیبال جهان را شکست داده است، بنابراین تشخیص کمیته فنی این بود که تیم بزرگ در کنار بازیکنانش به یک مربی بزرگ هم نیاز دارد تا به اهداف خود دست پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارشنبه گزینه های نهایی هدایت تیم ملی والیبال مشخص می شوند

چهارشنبه گزینه های نهایی هدایت تیم ملی والیبال مشخص می شوند