مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 17:002020-09-06اقتصادي

اجرای آبرسانی در دیگر بخش های اهواز پس از غیزانیه


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: امیدواریم روند آبرسانی به غیزانیه به زودی در سایر بخش های اهواز به ویژه مناطق بامدژ، قلعه سحر، دب حردان و باوی نیز اجرایی و مشکلات آب در این مناطق روز به روز کمتر شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: امیدواریم روند آبرسانی به غیزانیه به زودی در سایر بخش های اهواز به ویژه مناطق بامدژ، قلعه سحر، دب حردان و باوی نیز اجرایی و مشکلات آب در این مناطق روز به روز کمتر شود.

صادق حقیقی پور در آیین بهره برداری از فاز دوم پروژه آبرسانی به روستاهای غیزانیه که امروز (16 شهریورماه) انجام شد، اظهار کرد: از صبوری مردم غیزانیه در مدتی که در تامین آب مشکل داشتند، تشکر می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: پس از خردادماه که فاز اول پروژه آبرسانی به غیزانیه انجام شد وعده دادیم که فازهای مختلف آبرسانی به غیزانیه ادامه پیدا کند و اکنون این امر محقق شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: از بنیاد مستضعفان، استاندار خوزستان، شرکت فراسان و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تشکر می کنیم که با فعالیت های شبانه روزی خود توانستند طرح های آبرسانی به غیزانیه را اجرایی کنند.

حقیقی پور با اشاره به افتتاح رسمی فاز دوم طرح آبرسانی به غیزانیه گفت: خوشبختانه از روز 10 شهریورماه فاز دوم با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای آبرسانی در دیگر بخش های اهواز پس از غیزانیه

اجرای آبرسانی در دیگر بخش های اهواز پس از غیزانیه