مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 16:052020-09-06حوادث

معدن ذغال سنگ هجدک تا اطلاع ثانوی تعطیل است


معدن ذغال سنگ هجدک تا اطلاع ثانوی تعطیل است و چنانچه قصوری در این حادثه رخ داده باشد برخورد قضایی انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، ابوالفضل فرحبخش دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور با اشاره به وقوع حادثه ریزش در معدن تونل شماره 2 معدن ذغال سنگ هجدک شهرستان راور در استان کرمان اظهار داشت: از لحظات اولیه وقوع حادثه فرمانداری و دادستانی در محل حادثه حضور داشته و دستورات لازم صادر شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه 4 نفر جانباخته و یک نفر دیگر نیز مصدوم شده است گفت: تنها مصدوم این حادثه به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور با بیان اینکه تحقیقات اولیه در حال انجام است افزود: علت حادثه ریزش معدن ذغال سنگ هجدک توسط بازرسان اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی در دست بررسی است.

وی با اشاره به اینکه تا اطلاع ثانوی معدن ذغال سنگ هجدک تعطیل است بیان کرد: چنانچه قصوری در این حادثه رخ داده باشد و بازرسان اداره کل کار اعلام کنند که تخلفی انجام شده برخورد قضایی با عوامل آن انجام می‌شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم با تلاش چند ساعته نیرو‌های امداد و نجات اجساد این حادثه از معدن ذغال سنگ هجدک خارج شدند که یکی از جانباختگان این حادثه مسئول ایمنی آن قسمت بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدن ذغال سنگ هجدک تا اطلاع ثانوی تعطیل است

معدن ذغال سنگ هجدک تا اطلاع ثانوی تعطیل است