مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 10:002020-09-06سياسي

سرپرست جهاددانشگاهی یزد معرفی شد/رییس سابق یزد معاون جهاددانشگاهی کشور شد


«مهدی باصولی» رییس سابق جهاددانشگاهی یزد طی حکمی به عنوان معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی کشور منصوب و به جای وی، «فاطمه سعادتجو» به عنوان سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان یزد معرفی شد.

- ایسنا/یزد مهدی باصولی رییس سابق جهاددانشگاهی یزد طی حکمی به عنوان معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی کشور منصوب و به جای وی، فاطمه سعادتجو به عنوان سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان یزد معرفی شد.

دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی کشور در حکم انتصاب خانم دکتر سعادتجو، برای وی در مسیر توسعه کیفی و کمی فعالیت های این سازمان استانی آرزوی موفقیت کرده است.

همچنین دکتر طیبی در نامه ای جداگانه، از تلاش ها و خدمات دکتر مهدی باصولی در مدت تصدی مسئولیت سازمان جهاددانشگاهی یزد قدردانی کرد و در حکم دیگری از انتصاب وی به عنوان معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی خبر داد.

در حکم انتصاب باصولی به عنوان معاون جهاددانشگاهی کشور آمده است؛ با عنایت به تعهد، شایستگی و سابقه ی ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی به مدت دو سال منصوب می شوید.

انتظار دارد تمام مساعی خویش را در جهت هماهنگی، توسعه و نظارت بر امور واحدها، پژوهشکده ها، مراکز و سازمان های جهاددانشگاهی به کار بندید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جهاددانشگاهی یزد معرفی شد/رییس سابق یزد معاون جهاددانشگاهی کشور شد

سرپرست جهاددانشگاهی یزد معرفی شد/رییس سابق یزد معاون جهاددانشگاهی کشور شد