مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 07:402020-09-06اقتصادي

روز جمعه با خودکار شخصی و ماسک برای رأی دادن اقدام کنید


در دور اول انتخابات مجلس یازدهم مشارکت البرزی ها 28 درصد بود که این نشان می دهد کارگزاران انقلاب و مسئولان در گام دوم انقلاب باید به گونه ای رفتار کنند که بتوانند مشارکت مردم به ویژه نسل جوان را جلب کنند.

- ایسنا/البرز فرماندار اشتهارد گفت: در دور اول انتخابات مجلس یازدهم مشارکت البرزی ها 28 درصد بود که این نشان می دهد کارگزاران انقلاب و مسئولان در گام دوم انقلاب باید به گونه ای رفتار کنند که بتوانند مشارکت مردم به ویژه نسل جوان را جلب کنند.

محمد کردی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه رونق فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی در اشتهارد باعث شده طی چند سال گذشته شاهد افزایش نرخ مهاجرت و جمعیت این شهرستان باشیم، اظهار کرد: طی چند سال گذشته عده زیادی برای بهبود وضعیت زندگی و دستیابی به موقعیت شغلی به اشتهارد مهاجرت کرده اند که این امر باعث گران شدن نرخ مسکن شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه بافت مسکونی و ساخت وسازهای این منطقه پاسخگوی نیاز متقاضیان مسکن نیست به همین دلیل شاهد افزایش افسارگسیخته قیمت مسکن و گلایه مردم از وضعیت پیش آمده هستیم.

وی افزود: برای ایجاد تعادل در وضعیت ایجاد شده بنا است از طریق طرح اقدام ملی مسکن بیش از 2500 واحد مسکونی در این شهرستان ایجاد شود که 300 مورد از آنها جزء واحدهای نیمه کاره هستند و امیدواریم به ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز جمعه با خودکار شخصی و ماسک برای رأی دادن اقدام کنید

روز جمعه با خودکار شخصی و ماسک برای رأی دادن اقدام کنید