مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 07:202020-09-06سياسي

«بوتیجاج» و «رایس» به تیم انتخاباتی بایدن اضافه شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، جو بایدن نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، برای تکمیل تیم انتخاباتی خود چهره های جدیدی را به این لیست اضافه کرد که در میان آن ها نام هایی، - نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، رقیب سابقش را به تیم انتخاباتی خود اضافه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، جو بایدن نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، برای تکمیل تیم انتخاباتی خود چهره های جدیدی را به این لیست اضافه کرد که در میان آن ها نام هایی، چون پیت بوتیجاج و سوزان رایس دیده می شوند.

بوتیجاج در دور نخست رقابت های انتخاباتی 2020 رقیب بایدن بود و سوزان رایس نیز در زمان ریاست جمهوری باراک اوباما، سمت مشاور امنیت ملی کاخ سفید را در اختیار داشت.

علاوه بر نام این دو نفر، بایدن دست کم چهار نفر از مشاوران دولت آمریکا در زمان ریاست جمهوری اوباما را نیز به لیست تیم انتخاباتی خود اضافه کرده است.

اینکه در صورت پیروزی بایدن چه سمت هایی را به این افراد خواهد داد هنوز مشخص نیست و فعلاً به عنوان مشاور از آن ها نام برده می شود.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ سوم نوامبر (کمتر از دو ماه دیگر) برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بوتیجاج» و «رایس» به تیم انتخاباتی بایدن اضافه شدند

«بوتیجاج» و «رایس» به تیم انتخاباتی بایدن اضافه شدند