مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 06:002020-09-06سياسي

برگزاری مجازی نهمین کنگره بین المللی طب تولید مثل یزد


معاون پژوهشکده علوم تولید مثل یزد گفت: نهمین کنگره بین المللی و جشنواره دانشجویی طب تولید مثل به صورت مجازی در استان یزد برگزار می شود.

- ایسنا/یزد معاون پژوهشکده علوم تولید مثل یزد گفت: نهمین کنگره بین المللی و جشنواره دانشجویی طب تولید مثل به صورت مجازی در استان یزد برگزار می شود.

دکتر علی محمد عبدلی با اشاره به طرح حمایت از زوج های نابارور در استان یزد، اظهار کرد: این طرح ویژه زوج های زیر 45 سال بوده و برخورداری از تابعیت ایرانی یکی از زوجین که با ناباروری اولیه و ثانویه درگیر هستند، شامل تخفیف 85 درصدی درمان می شود.

وی افزود: افق کاری ما در حال حاضر معرفی این مرکز به عنوان پژوهشگاه علوم تولید مثل است و به همین منظور دو مرکز تحقیقات درمانی شامل مرکز ایندولوژی و مرکز درمانی اختلالات جنسی در مرکز ناباروری یزد فعالیت خود را آغاز کرده است.

معاون پژوهشکده علوم تولید مثل یزد گفت: نیمی از دلایل ناباروری، مرتبط با مردان است و اختلالات جنسی یکی از شایع ترین دلایل قابل کنترل در ایجاد ناباروری است.

دکتر عبدلی تصریح کرد: نهمین کنگره بین المللی و جشنواره دانشجویی علوم تولید مثل یزد در فروردین 1400 به میزبانی این استان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مجازی نهمین کنگره بین المللی طب تولید مثل یزد

برگزاری مجازی نهمین کنگره بین المللی طب تولید مثل یزد