مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 05:402020-09-06بين الملل

جو بایدن رقیب سابقش و مسئولان دولت اوباما را به تیم خود اضافه کرد


کاندیدای دموکرات ها با جذب شخصیت ارشد دوران اوباما و رقیب سابق خود تیمی بزرگ و قوی از مشاوران برای خود تشکیل داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از رویترز، جو بایدن کاندیدای دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه ماه نوامبر آینده(آبان ماه) پت بوتیچیچ رقیب سابق خود برای کاندیداتوری دموکرات ها و مسئولان ارشد در دولت باراک اوباما رییس جمهور سابق آمریکا را به تیم بزرگ انتقالی خود ملحق کرد.

بایدن پوتیچیچ را که در ارتش برای مدتی طولانی خدمت کرد و شهردار شهر ساوث بند در ایالت ایندیانا بود را در تیم مشاورتی خود در کنار سالی بیتس معاون وزیر دادگستری سابق و سوزان رایس مشاور امنیت ملی در دولت اوباما که نامش در فهرست کوتاه پست معاون بایدن قرار داشت، تعیین کرد.

تد کوفمان که این تیم را هدایت می کند گفت: برای این انتقال در سایه بحران بهداشتی جهانی و اقتصادی که دچار مشکل شده است ،بستر سازی می کنیم.

این انتقال بی سابقه است و این تیم به جو بایدن کمک خواهد کرد تا با چالش های دشواری که کشور ما با آنها رو به روست از همان روز اول مقابله کند .

کوفمان افزود که مهارت و توانایی سازمان مشورتی به بایدن کمک خواهد کرد تا بحران شیوع ویروس کرونا که ایالات متحده همچنان با آن رو به روست و نیز رکود اقتصادی را مدیریت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جو بایدن رقیب سابقش و مسئولان دولت اوباما را به تیم خود اضافه کرد

جو بایدن رقیب سابقش و مسئولان دولت اوباما را به تیم خود اضافه کرد