مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 04:102020-09-06سياسي

نهضت تولید محتوا در جشنواره رضوی هدف گذاری شده است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: نهضت تولید محتوا با رویکرد ارزشی، دینی و انقلابی در فضای مجازی از مهمترین اهداف برگزاری هشتمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی است.

- محمد حسین اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: هشتمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی با محور پویش تولید محتوای فضای مجازی در قزوین برگزار می شود که فراخوان آن در سایت اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین ghazvin.

farhang.

gov.

ir و پایگاه اطلاع رسانی شمس توس ghazvin.

shamstoos.

ir بارگذاری شده است.

وی در خصوص اهداف این جشنواره گفت: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، هم افزایی فعالان عرصه فضای مجازی در ترویج آموزه های دینی و اهل بیت علیهم السلام به ویژه امام رضا (ع) در جامعه، تجلیل از فعالان فضای مجازی در حوزه گسترش فرهنگ رضوی و تولید کنندگان آثار ارزنده با رویکرد فرهنگ دینی و همراهی در نهضت تولید محتوا با رویکرد ارزشی، دینی و انقلابی در فضای مجازی از مهمترین اهداف این جشنواره است.

اسماعیلی در خصوص منابع و موضوع جشنواره تصریح کرد: بهره گیری از آموزه های قرآن کریم، احادیث اهل بیت (ع) به ویژه احادیث رضوی و عیون اخبارالرضا (ع)، سخنان و آثار بزرگان، صاحب نظران، اندیشمندان و هنرمندان برای تولید و انتشار آثار مناسب در شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن ها و کارافز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت تولید محتوا در جشنواره رضوی هدف گذاری شده است

نهضت تولید محتوا در جشنواره رضوی هدف گذاری شده است