مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 03:102020-09-05فرهنگي

واکنش داودنژاد به انتخاب محمد علی نجفی / کرونا، خانه سینما و آینده


علیرضا داودنژاد در مطلبی تحت عنوان کرونا،خانه سینما و آینده حضور محمد علی نجفی را در راس هیات مدیره خانه سینما مغتنم دانست و برای خانه سینما دورانی تازه و رویکردی مستقل و چشم اندازی به رونق و نقشه راهی سرشار از مشارکت اعضا را آرزو کرد.

- واکنش داودنژاد به انتخاب محمد علی نجفی / "کرونا، خانه سینما و آینده" علیرضا داودنژاد در مطلبی تحت عنوان "کرونا،خانه سینما و آینده" حضور محمد علی نجفی را در راس هیات مدیره خانه سینما مغتنم دانست و برای خانه سینما دورانی تازه و رویکردی مستقل و چشم اندازی به رونق و نقشه راهی سرشار از مشارکت اعضا را آرزو کرد.

این کارگردان و تهیه کننده سینما و سخنگوی انجمن تهیه کننده،کارگردانان سینمای ایران در این متن که در اختیار ایسنا گذاشت، نوشت: انتخابات تازه خانه سینما مقارن با تحولی شده است که اخیرا شیوع کرونا در سینمای ایران و جهان ایجاد کرده و با بسته شدن سالن های نمایش و ریزش فراوان مخاطبان معادلات بازار سینما را به نحوی چشمگیر به نفع نمایش خانه گی و سینما انلاین و وی او دی تغییر داده است.

سینمای ایران که با نا امنی در این بازارها مواجه است و تکثیر و توزیع و نمایش های غیر قانونی و همچنین نمایش قاچاق سایت های اینترنتی و سرقت های ماهواره ای دارایی ها و مخاطبان این سینما را بیش از هر جای دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش داودنژاد به انتخاب محمد علی نجفی / کرونا، خانه سینما و آینده

واکنش داودنژاد به انتخاب محمد علی نجفی / کرونا، خانه سینما و آینده