مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 21:152020-09-05پزشكي

جشن قهرمانی تراکتور با هواداران زیر سایه کرونا/ فیفا و یوفا هم کم آوردند!


جشن قهرمانی تراکتور با حضور هواداران در ورزشگاه و بدون رعایت فاصله اجتماعی، اتفاقی است که در هفت ماه گذشته فقط در ایران رخ داده است.

- جشن قهرمانی تراکتور با هواداران زیر سایه کرونا/ فیفا و یوفا هم کم آوردند! جشن قهرمانی تراکتور با حضور هواداران در ورزشگاه و بدون رعایت فاصله اجتماعی، اتفاقی است که در هفت ماه گذشته فقط در ایران رخ داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از قهرمانی تراکتور هم تعداد زیادی از هواداران این تیم، در حدود بیش یک هزار نفر راهی فرودگاه شهید مدنی تبریز شدند تا از تیم قهرمان خود استقبال کنند.

این اتفاق تا خیابان های اطراف فرودگاه هم ادامه داشت و در نهایت با هماهنگی مالک تراکتور و ماشین سازی، به جشنی در ورزشگاه بنیان دیزل (شهید سپهبد سلیمانی) منتج شد تا به صورت سازمان یافته و هماهنگ شده، هواداران جشن قهرمانی را با حضور مسئولان تیم برگزار کنند.

برگزاری این جشن با توجه به محدودیت های اجتماعی و ممنوعیت تجمع در امکان ورزشی، با علامت سوال های زیادی برای جامعه پزشکی کشور و همینطور ورزش همراه شده که چطور در دوران کرونا و بدون در نظر گرفتن فاصله اجتماعی و زدن ماسک، هواداران به ورزشگاه رفتند و دور افتخار مالک تراکتور را تماشا کردند؟ *تجمع چند هزار هوادار در وضعیت قرمز این اتفاق در شهر و استانی رخ داده که مطابق اعلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن قهرمانی تراکتور با هواداران زیر سایه کرونا/ فیفا و یوفا هم کم آوردند!

جشن قهرمانی تراکتور با هواداران زیر سایه کرونا/ فیفا و یوفا هم کم آوردند!