مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 17:102020-09-05بين الملل

روایت فارن پالسی از زنان داعشی در بند در زندانی در بغداد


مجله آمریکایی فارن پالسی در گزارشی به وضعیت زنان داعشی دربند زندان الرصافه در بغداد، پایتخت عراق پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجله آمریکایی فارن پالسی در گزارشی به وضعیت زنان داعشی در بند زندان الرصافه در بغداد، پایتخت عراق پرداخت.

در این گزارش آمده است که 800 زن داعشی بازداشت شده در زندان الرصافه بغداد از تابعیت های مختلف در حال گذارندن مجازات خود از 15 سال زندان تا حبس ابد و حتی برخی در انتظار اجرای حکم اعدام هستند.

به نوشته فارن پالسی، بسیاری از این زنان داعشی هنوز به اندیشه های افراطی این گروه تروریستی اعتقاد دارند و چنین رویاپردازی می کنند که به زودی توسط عناصر داعش از زندان نجات خواهند یافت، در مقابل برخی نیز بر این باور هستند که بحران اقتصادی عراق و اپیدمی کرونا احتمالا موجب تسریع در فرایند ارسال شان به زادگاه خود می شود.

در میان زنان داعشی، اتباع کشورهای مختلف از جمله، فرانسوی، آلمانی، اردنی، روسی، سعودی، سوئدی، سوری، اوکراینی، جمهوری آذربایجان، تاجیکستان و ترینیداد و توباگو به چشم می خورد.

به گفته یکی از زنان داعشی که ماه پیش با این مجله آمریکایی گفت وگو داشته، زنان از سه سال پیش در زندان قرار دارند و در ابتدا کودکان شان نیز با آنها بودند ولی طی سه اخیر، اغلب کودکان به کشورهای اصلی شان انتقال داده شدند و زنان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت فارن پالسی از زنان داعشی در بند در زندانی در بغداد

روایت فارن پالسی از زنان داعشی در بند در زندانی در بغداد