مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 14:152020-09-05اقتصادي

تعطیلی خاموش و زنجیره وار شعب بانکی در لارستان


چند صباحی است که شاهد تعطیلی خاموش و زنجیروار برخی از شعب بانک ها در شهر لار و نقاط مختلف لارستان هستیم که این موضوع، ابهام و پرسش های بسیاری را برای سرمایه گذاران و مردم ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، وجود شعب بانکی در یک شهر، موجب تسهیل در امور مردم، امکان بهره وری آحاد جامعه از خدمات بانکی به ویژه دریافت وام، پویایی اقتصادی شهر و غیره می شود.

از گذشته، لارستان را به عنوان یک شهر تجاری و اقتصادی می شناختند و به همین دلیل در این شهرستان به ویژه در مرکز آن یعنی شهر لار، شاهد انجام مراودات گسترده بازرگانی و تجاری بوده و هستیم.

ارتباط گسترده مردم خطه لارستان با کشورهای خارجی و در پی آن انجام تراکنش های مالی گسترده آن ها به شکل بین المللی باعث شده است تا مسئولان ملی و استانی، توجه ویژه به لارستان داشته باشند.

در برهه ای از زمان این موضوع نقل همه محافل شده بود که پس از تأسیس نخستین شعبه از یک بانک در تهران به عنوان پایتخت، دومین شعبه از آن در شهر لار دائر می شود! که البته حرف گزافی هم نبود چراکه از هر کوی برزن در شهر لار که می گذشتیم، تابلو و ساختمان بانک های گوناگون را می دیدیم.

با توجه به گسترش روزافزون شهر لار، تعداد زیادی از بانک ها، تعداد شعب خود در نقاط مختلف شهر را گسترش دادند که این مهم علاوه بر جذب ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی خاموش و زنجیره وار شعب بانکی در لارستان

تعطیلی خاموش و زنجیره وار شعب بانکی در لارستان