مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 08:502020-09-05دانش

آموزش های ترم جدید دانشگاه علمی کاربردی «مجازی» ست


معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: آموزش برای ترم آتی دانشگاه علمی کاربردی به علت شیوع کرونا به صورت «مجازی» است و برای ترم جدید بیشتر دروس پایه و نظری به دانشجویان ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مختار جلالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز آغاز سال تحصیلی دانشگاه علمی - کاربردی را داشتیم، اظهار داشت: دانشگاه علمی - کاربردی سال 72 تشکیل شد و تاکنون 2 میلیون دانش آموخته داشته است.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی بیان داشت: دانشگاه علمی - کاربردی بیش از یک هزار واحد در گذشته داشته که این تعداد به علت دولتی و یا غیراستاندارد بودن به 630 واحد تقلیل پیدا کرده است.

وی ادامه داد: حدود 200 هزار نفر دانشجو به صورت مستمر در دانشگاه جامع علمی کاربردی حضور دارند و حدود 30 هزار هیئت علمی و مدرس داریم.

جلالی با اشاره به اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی در 800 کد رشته و زمینه های صنعت، کشاورزی، مدیریت و هنر پذیرش دارد، ابراز داشت: آموزش های رسمی کلاسیک که به مدرک ختم می شود و در حال حاضر فوق دیپلم و لیسانس هست را داریم اما اساسنامه این اجازه را می دهد تا مقطع دکترا هم داشته باشیم.

وی تصریح کرد: با آغاز بیماری کرونا محدودیت هایی برای دانشگاه علمی – کاربردی ایجاد شد، زیرا 60 درصد درس های دانشگاه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های ترم جدید دانشگاه علمی کاربردی «مجازی» ست

آموزش های ترم جدید دانشگاه علمی کاربردی «مجازی» ست