مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 07:552020-09-05سياسي

عاشورا، تجلی هنر خداست/ هنرمند باید پرده های حجاب را کنار بزند


وجود اباعبدالله الحسین علیه السلام شاهکار خداوند متعال است و خدا تمام زیبایی ها را در وجود مبارک ایشان به منصه ظهور رسانده است به همین دلیل وقتی به عاشورا نگاه می کنیم تمامی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام علی لاریزاده، در دومین روز مراسم خیمه اصحاب هنر و رسانه اظهار کرد: اگر می خواهیم دم از هنر بزنیم باید نگاهمان به کسی باشد که می فرماید زیباست و زیبایی را دوست دارد و حرکتمان را به این سمت سوق دهیم تا حجاب هایی که بین ما و خدای متعال موجود است برطرف کنیم، چرا که در هر عرصه ای ورود کنیم هر اندازه این حجاب ها کنار برود آن هنر اصیل و زیبا خودش را نمایان خواهد کرد.

لاریزاده در پاسخ به اینکه برای ایده پردازی چه باید کرد گفت: شاید بخش اصلی قصه همین باشد، اگر در نگاه ما آن قله هنر و هنرمندی خدا باشد ایده نیز باید از همان سرمنشا متولد شود.

وی افزود: نقطه کلیدی اینجاست که ما تا عجز خودمان را فریاد نزنیم و واقعا نچشیم اتفاقی که باید، نمی افتد ما دنبال آن عنایت خاص هستیم پس باید با دست عجز رو به درگاه خدا کنیم چرا که تا زمانی که مدعی این هستیم که هنرمند درجه یک منم و همه چیز را از خودمان بدانیم قطعا گره هایی در کارمان می افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاشورا، تجلی هنر خداست/ هنرمند باید پرده های حجاب را کنار بزند

عاشورا، تجلی هنر خداست/ هنرمند باید پرده های حجاب را کنار بزند